Selasa, 19 Julai 2011

Tolong Sedarkan Aku.....

berkawan biarlah sampai bila2..jangan pernah ada benci..
Aku tahu aku tak sempurna..tapi aku cuba untuk jadi seorang yang sempurna di mata semua orang even kadang2 aku yang terluka sendiri.. walaupun aku tahu aku tidak dilahirkan untuk memuaskan hati semua orang.. walau aku tahu kadang2 aku telah melukakan hati seseorang..

cuma pintaku jangan cuba membenci aku dalam diam..kerana aku tak sanggup untuk dibenci..aku x punya ruang yang kosong utk memikirkan kebencian orang lain terhadap aku.. aku hanya mahu dicintai, disayangi dan dikasihi oleh orang sekeliling aku.. Dan aku hanya mahu mencintai, menyayangi dan mengasihi orang yang ada di sekelilingku.. aku terlalu takut untuk membenci, dan malah lebih takut lagi jika ada yang membenci aku..

Suami, teman, kawan, sahabat, adik, kakak, abang, emak, abah....
tolong sedarkan aku, kalo aku pernah sakitkan hati korang tanpa aku sedar.. tolonglah...tolong jangan membenci aku dalam diam kerana aku xkan tahu apa salahku.. jangan pernah mendiamkan diri.. tolong jelaskan pada aku, apa salahku.. berikan penjelasan padaku.. bukan pada orang lain.. jika aku yang salah, maafkan aku..berterus terang padaku.. agar aku x lagi mengulanginya..


Maafkan aku..

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com