Rabu, 24 Ogos 2011

Bila Kebosanan Melampau Melanda

Hari ni siyes aku bosan gila kat ofis. Bukan takde keje tapi sistem tak berapa nak lancar. Aku jadi tensiaon nak key in data. Last-last sementara aku dok menunggu sistem loading, aku dapat siapkan 2 header. 1 untuk kawan aku. Die ni newbie blogger. (eh eh..macam la aku dah terer berblog. ye tak. padahal masih terkial-kial lagi). satu lagi aku buat untukku sendiri. siap tukar background lagik. heheee...

Mula-mula naksiyes macam pening pening lalat. tak tahu nak start kat mana. Semua software pakai. Photoscape la, photoshop la.. dah siap, wahhh seronok la... lenkali leh la buat banyak-banyak,  simpan je. rasa nak tukar, tak perlu buat baru ye tak. Tapi cedih la.. apesal macam tak centre je ek.. huwaaaaa....Tulunnnnnnn!!!!


0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com