Jumaat, 12 Ogos 2011

Day 13 - Apa Yang Ada Dalam Beg Duit Anda

Salam semua..

Hari kedua untuk sesi menggeledah beg..kali ni beg duit lak.. tappi hari ke 13 untuk cabaran 30 hari tu.. huhuuu..
Sebenarnye aku takde beg duit, sebab aku tak suke pakai beg duit ni.. 
Yang aku ade beg tangan aje.. Sebabnye beg tangan aku tecikkk, tak muat ngan beg duit aku kat umah.. So aku malas nak bawak.. ngeeee...
Oleh sebab aku letak duit aku dalam beg tangan je, so aku nak ajak korang menggeledah beg tangan aku je la ek.. aci je kan? kan?  

Ni la die Beg aku tu.. semua mak gajah aku sumbat je dalam ni kecuali beg duit.. heheee.. Hadiah dari En. Hubby. sebab die  minat sangat ngan barangan Nike, die belikan untuk aku pun beg Nike gak..huhuuu..
Dalam beg ni ade :
1. Resit2 shopping aku
2. charger enset
3. Cop nama aku (sebab aku slalu kne keluar time keje, so aku bawak je gi mane2, senang ckit)
4. Pendrive
Kad kuasa aku. (senang kalo kne wat xtvt penguatkuasaan, memang dah ade dalam beg. takde la kes tertinggal ke ape ke.)
5. Pen
6. Enset
7. Highlighter
8. Pemotong kuku
9.Duit
10. Tisu
11. Kad bank
13.Beg makeup kecik aku
14. Kamera Lumix

Antara barang2 yang ada dalam beg ku...

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com