Ahad, 7 Ogos 2011

day 7 - tiga perangai baek anda

Alamak.. tertinggal lah 1 entry semalam.. aduiii.. xpe2, aku cover 2entry untuk ari ni..okeh...

Ok2, back to the title.. 3 perangai baek aku...
Perangai baek? ape yek perangai baek aku ni.. 
Ade ke? huhuuu...
Setelah aku carik-carik, nah ni die perangai baek aku konon-kononnye...
Sila jangan muntah ye...

1. Cepat memaafkan orang walau sebesar mana salah orang tu..tapi aku ni selalu tak ngaku aku dah maafkan orang tu..konon2 ego tinggi..tapi sebenarnye dalam hati, start gaduh tu pun aku dah maafkan dah pun.. tak reti nak simpan lame2.
2. Cepat sejuk bila marah..walau macam mana marah sekali pun, tapi tak lama..kejap je dah boleh senyum2..suka2..ketawa2..
3. Suka budak-budak.. erk..boleh masuk perangai baek ke? boleh la yek.. heeee...

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com