Khamis, 11 Ogos 2011

Cicak Oh Cicak

Salam semua..
Hari ni Pn. Wawa nak story kat u olls satu kisah tau.. tapi u olls kne janji jangan gelakkan Pn. Wawa ye.. ^_^

Pagi tadi, bukak hot fm.. dengar hot chat untuk hari ini pasal reaksi bile ternampak binatang or serangga secara tiba-tiba.. memang macam2 cerita la dapat dengar..
ade yang lucu, ade yang wat aku sendiri geli geleman.. tu baru dengar citer orang.. huhuuu..

Dok dengar-dengar citer orang, tetibe teringat lak cerita aku sendiri.. baru je sangat berlakunye.. tak sampai seminggu pun lagi..

Alkisahnye, aku ni suka mandi malam.. nak tido baru la terhegeh2 gi bilik air nak mandi.. buruk kan perangai.. tapi bukan pasal mandi nak citer ni.. dah siap mandi tu, pakai baju tido siap..nak masuk tido la kan.. aku pakai baju yang labuh sampai lutut, pastu pakai seluar panjang.. masa tu tak rasa pape pun lagi.. aku terus masuk tido..
baru je baring, terase ade benda merayap-rayap kat betis.. ape benda pulak ni.. kumbang ke.. aku terus keluar gi kat hubby.. mintak hubby tolong tengokkan.. biase la.. penakut punyer orang kan..

Skali tengok..... aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.. menjerit panjang aku.. siap buang seluar tu then terus melompat... sebaek pakai baju yang labuh.. huhuuuu... CICAK rupanye yang dok merayap  kat kaki aku tu..huhuuu... memang berbakul2 la aku membebel kat cicak tu sebab masuk dalam seluar aku.. eiii.. dah la aku tak suka cicak ni..GELI tau!!!!! sejak hari tu aku memang tak pakai lagi la seluar tu.. geli sebab bekas cicak tu..

bukan cicak ni tau yang masuk dalam seluar aku.. ni ihsan dari En. Google

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com