Ahad, 7 Ogos 2011

Day 8 - pergaduhan paling terok yang pernah anda alami

Pergaduhan paling teruk eh.. aku ade dua pergaduhan paling teruk yang aku alami.. tapi aku nak letak yang mane 1 ek? kalo letak dua2 boleh tak? huhuuuu..

1. Pergaduhan pertama..
ni terjadi dalam tahun 2008 kot..awal tahun gitu la..dah lupa dah tarikh.. tapi yang pasti masa tu aku tengah praktikal.. bergaduh ngan rumet aku.. Die nuduh aku macam2 dansebarkan cerita memalukan aku kat kengkawan lain.. aku hangin la.. dah lama sabar ngan die.. last2 meletop.. sampai babitkan keluarga, tu yang buat aku ngamuk sakan.. sampai sekarang aku still tak bertegur sapa.. Tak baik kan? tapi aku tak boleh nak tegur bila ingat balik ape yang die dah buat selama kitorang kenal..

2. Pergaduhan kedua..
Hurmm.,.yang ni aku taknak ulas panjang... sebab aku dah pernah buat entry pasal tu.. cuma aku nak bagutau, aku dah maafkan die.. Tapi untuk tegur die balik macam dolu2, susah sikit kot.. Aku harap suatu hari nanti pintu hati aku terbuka untuk boleh terima die seperti mana dulu2...

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com